Alev Topu (Fire Ball)
Photoshop un filtrelerini kullanarak yapabileceğimi yine basit bir uygulama,
ilk olarak başlarken çalışma alanımızı istediğimiz boyutta açalım ben w800x h600 kullandım..
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]D tuşuna basarak boya paletlerimizi varsayılana alalım.
1) Filter -> Render -> Clouds
2) Filter -> Render -> Difference Clouds
Filtrelerini uygulayalım bu filtreler matematiksel kaplama uygulamaları olduğu için her uygulandığında farklı sonuçlar alacak ve haliyle her çalışma birbirinden farklı ortaya çıkacaktır (:
3) Filter -> Artistic -> Plastic Wrap
4) Filter -> Stylize -> Glowing Edges
5) Şimdi olduğumuz katmanın bir kopyasını çıkartalım (duplicate) CTRL+J kısayolunu kullanabilirsiniz.Üst katmanı seçip Katman ayarlarından bindirme olarak ( color burn )’ı seçelim sonra alt katmanı seçip
6) Filter -> Render -> Lens flare
Farklı boyutlar ve ışıklarla değişik grafikler elde edebilirsiniz
7)Şimdi az önce lens flare uyguladığımız alt katmanı seçin (ki siz değiştirmediyseniz hâlen seçilidir) CTRL+U kısayol tuşlarıyla hue/saturation ekranını açalım
colorize ‘yi işaretleyip
45 hue, 75 saturation ayarlayıp uygulayalım
sonuç aşağıdakine benzer olacaktır (: dediğim gibi matematiksel olarak rasgele oluşturulduğundan her seferinde farklı oluşacaktır
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Photoshop un filtrelerini kullanarak yapabileceğimi yine basit bir uygulama,
ilk olarak başlarken çalışma alanımızı istediğimiz boyutta açalım ben w800x h600 kullandım..
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]D tuşuna basarak boya paletlerimizi varsayılana alalım.
1) Filter -> Render -> Clouds
2) Filter -> Render -> Difference Clouds
Filtrelerini uygulayalım bu filtreler matematiksel kaplama uygulamaları olduğu için her uygulandığında farklı sonuçlar alacak ve haliyle her çalışma birbirinden farklı ortaya çıkacaktır (:
3) Filter -> Artistic -> Plastic Wrap
4) Filter -> Stylize -> Glowing Edges
5) Şimdi olduğumuz katmanın bir kopyasını çıkartalım (duplicate) CTRL+J kısayolunu kullanabilirsiniz.Üst katmanı seçip Katman ayarlarından bindirme olarak ( color burn )’ı seçelim sonra alt katmanı seçip
6) Filter -> Render -> Lens flare
Farklı boyutlar ve ışıklarla değişik grafikler elde edebilirsiniz
7)Şimdi az önce lens flare uyguladığımız alt katmanı seçin (ki siz değiştirmediyseniz hâlen seçilidir) CTRL+U kısayol tuşlarıyla hue/saturation ekranını açalım
colorize ‘yi işaretleyip
45 hue, 75 saturation ayarlayıp uygulayalım
sonuç aşağıdakine benzer olacaktır (: dediğim gibi matematiksel olarak rasgele oluşturulduğundan her seferinde farklı oluşacaktır
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]