Tasarım, Kodlama, Premium Accounts

Tasarım, Kodlama, Premium Accounts


    Bodye erken yaşta başlayanlar için program. (14 yaş ve üstü)

    Paylaş
    avatar
    LucKy
    Yeni Kullanıcı
    Yeni Kullanıcı

    Aktiflik :
    10 / 99910 / 999

    Mesaj Sayısı : 34
    Uzmanlık : Null
    Kayıt tarihi : 21/05/10

    default Bodye erken yaşta başlayanlar için program. (14 yaş ve üstü)

    Mesaj tarafından LucKy Bir Cuma Mayıs 21, 2010 3:19 am

    butterfly-
    Hareketin etki ettiği gruplar
    BURDAN



    latarel
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN



    peck deck rear latarel
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN



    scott dambıl curl
    Hareketin etkilediği gruplarBURDAN


    triceps push down
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN



    leg extension
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN



    eg curl
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN





    wide grip lat pulldown
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN



    front lat pull down
    Hareketin etki ettiği gruplar BURDAN



    Özel mesajla bir cok sorular gelmekte.
    Bunlardan bazilari:

    -15 yaşında 14 yaşında başladım boy uzamasını engellermi ?

    -Hangi program boy uzamama yardımcı olur ?

    -Vücut geliştirme ye başlama yaşı en erken nedir ?

    Gibi mesajlar almaktayım bu konuda ufak bir araştırma yaptım ve gördümki ülkemizde hiç bir yerde bununla ilgili çalışma ve detay verilmemiş bir eksiklik hissetim ve bu başlığı açma gereği duydum.

    öncelikle eğer vgye başladıysanız bunun yaşı minimum 14 yaştır. vucudumuz homostatik mekanizmasının tam olgunluğuna ve antreman egzersizlerine yanıt vermesi bu yeteneklerin oluşması 14 yaşında tamamlanmış olur.

    fakat bu yeteneğin oluşması ile yapılacak baskılı egzersizlerin kemiklerdeki boy uzamasını salgılayan epifiz2 (plaklar) noktalarını erken kapatarak uzamayı engellemiş olursunuz. çünkü vucut 14 yaşında egzersizlere cevap verecek yaşa gelmiştir lakin boy uzama yaşı erkeklerde 16-18 olduğunu düşünürsek bu aralıktaki faliyetlerimiz boy uzamasına yardımcı olan faliyetler olmalıdır.

    14 yaşının altında program tamamen açmaya yönelik bile olsa bilime dayanarak kesinlikle önermemekteyim. gerek karbonhidrat rezervelerin küçük olması aerobik seviyelerinin düşüklüğü,ve kalp atımının hızlı olması güçlü olmaması yüzünden 14 yaş altındakilerine önermiyorum.

    Yukarıdaki egzersizler özellikle 14 yaş ve üstü için çıkarıldı bu egzersizleri 1 yıl boyunca hafif ve haftada 3 gün yapmanızı şiddetle öneririm.

    verilen tüm hareketler omurgaya tepe noktasından baskıya maruz bırakmayan,epifiz bölgelerinin daha aktif çalışmasını sağlayan ve kas ve kemiklerin uzunlamasına gelişimini sağlayan bir programdır.

    setleri3x8 olarak yapmanızı ve harekette zorlanma esnasında nefes vermenizi şiddetle tavsiye ederim

      Forum Saati Ptsi Ara. 17, 2018 10:16 am